.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار يكي از نمايندگان مجلس نسبت به فعاليت زودهنگام انتخاباتي در اصولگرايان
هشدار يكي از نمايندگان مجلس نسبت به فعاليت زودهنگام انتخاباتي در اصولگرايان

یک عضو فراکسیون اصولگرایان با اعتقاد به اینکه تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام مضراست، جبهه اصولگرایان را نیازمند منشوری در راستای سازماندهی جریانها و رفتارهای نیروهای خود دانست.

پرویز سروری نماینده تهران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مطرح شدن مباحث انتخاباتی زود هنگام ریاست جمهوری دهم و آثار نگران کننده پس از آن، افزود: تبلیغات زود هنگام باعث می‌شود که حرکت این جریان از مسیر اصلی خود خارج شود و جامعه را سیاسی زده کند.

اهم اظهارات این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس عبارت است از:

*
تدوین منشوری برای سازماندهی جریانات، افراد، احزاب و گروه‌های جبهه اصولگرایایی ضرورت دارد. این امر برای ارائه خدمات بهتر و برداشتن موانع پیشرو و ترمیم گفتمان اصولگرایی لازم است.
*
معتقدم در گفتمان اصولگرایی تشتت هایی ایجاد شده است. این مسائل برای مردم ایجاد دغدغه و نگرانی می‌کند چرا که توقع آنها از جریان اصولگرایی تلاش در جهت ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم است و این رفتارها و گفتارهای اختلاف‌برانگیز آنها را متاثر می‌کند.
*
دور هم جمع شدن بزرگان اصولگرا ضرورت دارد. این بزرگان می‌توانند با ایجاد این منشور در فضایی صمیمی و مشارکت‌جویانه، زمینه خدمات مناسب را ایجاد کنند.
*
جامعتین در گفتمان اصولگرایی نقش برجسته دارد. طرح این موضوع که محوریت آینده اصولگرایان در دست چه گروهی خواهد بود، جای بحث دارد و به نظرم باید جمع سران و بزرگان شکل بگیرد و در آن این موضوعات را مطرح کنیم.
*
طرح زود هنگام موضوعاتی که نوعی تعیین تکلیف است، ممکن است به فروپاشی جمع منجر شود. بهتر است کمی صبر کرده تا بزرگان اقدامات ناقص را تکمیل کرده و تاحدودی فضا روشن شود.
*
امیدوارم با این اقدامات شاهد یک جبهه متحد با یک منشور اجرایی و مدل رفتاری باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آبان 1389
قابل توجه فرماندار محترم مردم ساری که تا دیروز جواب سلام مردم را نسیه میداد اما در حال حاضر تمام قدرت فرمانداری را به کار گرفته تا به مجلس برود
امین از ساری 27 آبان 1389
از مسیولین شهر ساری مخصوصا فرماندار محترم شهر و شهردار شهر ساری کمال تشکر را داریم بدلیل زحمات کاملا مشهود این عزیزان در سطح شهر(پل میدان خزر+پارک قایم+ابتدای باغ سنگ+تقاطع نزدیک لیس راه قدیم+....) *من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخلق*

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.